یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آيفون تصويري سيماران WIFI

آيفون تصويري جك درب پاركينگ

آيفون تصويري سيماران WIFI

۳ بازديد

آيفون تصويري سيماران داراي ارتباط از راه دور

دربازار ايران محصولات آيفون تصويري سيماران داراي بيشترين تعداد تنوع و بهترين كيفيت ميباشد ، اما اين بار سيماران از آيفون تصويري داراي قابليت WIFI در اندازه هاي 7 و 4.3 اينچ خود رونمايي كرده است. در واقع اين دربازكن تصويري هوشمند سيماران داراي قابليت خاص زيادي ميباشد كه در اينجا سعي شده است اين امكانات را به صورت كامل شرح دهيم.شما مي توانيد براي اطلاع از شرايط خريد جك درب اتوماتيك محك با بخش فروش 2BK تماس حاصل نماييد.

 

طريقه كار WIFI

اين فناوري كه اولين بار توسط شركت سيماران براي آيفون هاي تصويري سيماران در نظر گرفته شده است اين امكان را به استفاده كننده مي دهد كه تا 4 گوشي به دربازكن تصويري متصل كند. در صورتي كه فردي زنگ درب را فشار دهد، شما هم از طريق آيفون تصويري و هم از طريق گوشي موبايل خود مي توانيد تصوير فرد را مشاهده و ارتباط صوتي برقرار كنيد و در صورت لزوم درب را باز نماييد.

همچنين آيفون تصويري سيماران مدل 4.3 اينچ WIFI و 7 اينچ WIFI قابليت اتصال به پنل دوم و يا دوربين مداربسته را دارا مي باشند كه از اين طريق مي توانيد تصوير پنل دوم و يا دوربين مداربسته را در مانيتور دربازكن و گوشي مشاهده كنيد. تنها گوشي هايي مجاز به اتصال مي باشند كه با ماژول دربازكن تصويري مچ شده باشند و ورژن سيستم عامل آنها در گوشي هاي اندرويدي +4.2 و در گوشي هاي آيفون IOS+10 باشد.

مشخصات مانيتور تصويري

آيفون تصويري سيماران با تكنولوژي WIFI داراي مانيتور تمام لمسي با كيفيت تصويرTFT – LCD ميباشد كه از تراكم پيكسلي بسيار بالا و وضوح تصوير بي نظيري برخوردار است.استفاده از فناوري نوين نور پس ضمينه سبب شده تصويري درخشانتر و واضح تري را در اختيار كاربر خود قرار دهد.


ارتباط داخلي بين واحد ها

ارتباط داخلي يا intercom براي آيفون تصويري سيماران يك قابليت ديگر افزون بر توانايي هاي اين دربازكن تصوير سيماران ميباشد.ارتباط داخلي به معني ايجاد ارتباط صوتي بين واحدها و هر واحد با واحد نگهباني يا بلعكس را گفته ميشود.اين قابليت جديد ارتباطي صوتي بين دو طرف ايجاد ميكند تا در زمان و هزينه صرفه جويي شود.

 

پاسخگويي در صورت نبود در منزل

با اتصال آيفون هاي تصويري سيماران داراي فناوري WIFI به مودم و با نصب نرم افزار دربازكن هاي تصويري مدل WIFI سيماران، درصورت فعال بودن اينترنت گوشي همراهتون در هرجايي از شهر و يا بيرون از شهر كه باشيد امكان مشاهده تصوير فردي كه زنگ شما را زده را داريد و مي توانيد با او مكالمه و درب را برايش باز كنيد.

 

نحوه دريافت نرم افزار

شركت سيماران نرم افزار مخصوص براي آيفون هاي WIFI خود را براي كاربران اندرويدي در فروشگاه گوگل پلي و براي كاربران IOS در اپ استور قرار داده است.

 

قابليت اتصال به دو پنل تصويري

منظور از پنل همان زنگ درب ورودي ميباشد كه به صورت تصويري است . قابليت استفاده از پنل دوم در واقع استفاده از دو پنل ورودي در دو درب ساختمان ميباشد . شما با يك دربازكن تصويري از دو پنل استفاده ميكنيد . اگر واحد شما داراي يك در ورودي است ، شما ميتوانيد به جاي پنل دوم از يم دوربين دار بسته استفاده كنيد . دربازكن تصويري سيماران مدل WiFi در واقع مدلي اقتصادي نيز هست اگر منزل شما داراي دو درب ورودي است ميتوانيد با خريد يك آيفون تصويري سيماران هر دو درب را مديريت نماييد.

 

پشتيباني از پنل دوم

آيفون تصويري سيماران مدل WIFI داراي دو ورودي براي اتصال دو پنل يا يك پنل و يك دوربين مداربسته مي باشد. با اين قابليت شما مي توانيد تصوير دو درب ورودي و يا يك درب ورودي و تصوير يك دوربين مداربسته رو بصورت زنده با دربازكن تصويري و گوشي همراه مشاهده كنيد.

 

حافظه

اين مدل داراي حافظه براي ذخيره سازي 100 عكس مي باشد و با نصب حافظه خارجي امكان ذخيره تصاوير بيشتر و ضبط فيلم هاي 15 ثانيه اي با صدا از پنل جلوي درب ورودي به آيفون تصويري اضافه مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.