دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

آيفون تصويري سيماران HF-75

آيفون تصويري جك درب پاركينگ

آيفون تصويري سيماران HF-75

۳ بازديد

در مطلب پيش رو به ابتكار وخلاقيتي نو آورانه توسط شركت سيماران ميپردازيم كه اين محصول تصور دهني مارا از آيفون هاي تصويري كه تا كنون داشته ايم تغيير خواهد داد.

آيفون تصويري سيماران HF-75M محصولي لوكس و بدون گوشي (HANDS FREE) بوده كه در ظاهر آن نيز كاملا مشخص است. HF-75M  اين مدل فاقد گوشي بوده كه از هندزفري استفاده ميكند كه پس از توليد و ارائه در بازار مورد استقبال قرار گرفته شده است. چرا كه آيفون سيماران HF-75M داراي طراحي بسيار زيبا و قابليت هاي منحصر به خود را دارد. براي آشنايي و بررسي بيشتر اين قابليت ها با ما همراه باشيد ...

آيفون تصويري سيماران HF-75

مشخصات مانيتور دربازكن سيماران مدل HF-75M

از لحاظ شكل ظاهريHF-75M  سيماران شبيه به تبلت هاي موجو در بازار ميباشد و اين آيفون تصويري تبلتي داراي ظرافت بسيار باريك بوده است. آيفون تصويري HF-75M  سيماران داراي مانيتور بزرگ 7 اينچي تمام لمسي بوده است. اين دربازكن تصويري از تكنولوژي LCD_TFT  استفاده ميكند كه تاثير بر وضوح تصوير و تراكم پيكسلي،به مراتب با كيفيت دارد.

 

كليد هاي تنظيمات لمسي

اين مانيتور تمام لمسي بوده و براي تنظيمات بيشتر در كنار خود از چند كليد لمسي استفاده ميكند. يكي از مزاياي استفاده از اين كليد هاي لمسي در آيفون تصويري  HF-75M نداشتن اصطحلاك است كه در ساير مدل هاي غير لمسي با گذشت زمان و استفاده زياد اين كليد ها فرسوده ميشود. اما در اين دربازكن تبلتي 7 اينچ سيماران اين مسئله به طور كلي حل شده است و علاوه بر بالا بردن كيفيت ، بر زيبايي اين مدل نيز افزوده است.

 

امكان استفاده از پنل دوم

آيفون سيماران HF-75M  قابليت استفاده از دوپنل را فراهم ساخته است اين به اين معني است كه شما ميتوانيد از دو پنل (زنگ درب ورودي) يا يك پنل و يك دوربين اسفاده كنيد. البته در اين مدل شما ميتوانيد از 4دوربين مداربستهنيز استفاده كنيد تا علاوه بر تصوير دوربين پنل ورودي از تصاوير دوربين هاي امنيتي نيز در مانيتور تمام لمسي HF-75M استفاده كنيد.

 

استفاده از سه مانيتور در محيط هاي بزرگ

از ويژگي هاي ديگر دربازكن تصويري HF-75M سيماران قابليت اتصال به سه مانيتور و يك گوشي فرعي است يعني در يك واحد شما مي توانيد دستگاه خود را به سه مانيتور و يك گوشي فرعي ديگر متصل نماييد كه در اين صورت با به صدا در آمدن زنگ واحد، از سه نقطه مختلف در يك فضا امكان باز كردن درب براي شما فراهم مي گردد.

 

 

منو دو زبانه و تقويم شمسي-ميلادي

داشتن منو دو زبانه و استفاده از تقويم شمسي و ميلادي از ديگر نكات مثبت اين مدل است. اين قابليت در HF-75M ( تبلتي ) امكان استفاده از تقويم ميلادي را نيز براي كاربران خود مهيا ساخته است.

تنظيم ميزان صدا و ملودي

 قابل توجه است اين مدل توانايي تنظيم شدت صداي زنگ و انتخاب ملودي را دارد.اين قابليت به اين معني است كه از بين چندين ملودي مختلف توانايي انتخاب ملودي مورد نظر خود را داريد و صداي پخش شده اين ملودي را با توجه به محيط پيرامون خود ميتوانيد تغيير بدهيد.

 

ارتباط بين واحدها (INTERCOM)

اين امكان جديد و پر كاربرد در مجتمع هاي مسكوني و ساختمان هاي كه داراي  واحد بسيار هستند كاربرد دارد. اگر شما بخواهيد با واحدي تماس برقرار كنيد ديگر نياز به رفتن به آن واحد يا تماس تلفني گرفتن نيست و تنها با وارد كردن شماره واحد مود نظر اين راتباط برقرار ميشود . شما از طريق دربازكن تصويري HF-75M  شماره واحد مورد نظر را گرفته و ارتباط صوتي ايجاد ميكنيد .

حافظه داخلي

دربازكن HF-75M سيماران از جمله آيفون هاي تصويري حافظه دار(حافظه داخلي) قرار داري است كه مي تواند تصاويري با كيفيت و وضوح بالا تهيه كند. البته در اين محصول امكان تهيه فيلم از 15 تا 600 ثانيه نيز فراهم شده است.

حافظه خارجي

اين آيفون تصويري سيماران با داشتن پورت ورودي كارت حافظه ميتواند امكان ثبت تصاوير  و فيلم هاي خود را تا ظرفيت 16 گيگابايت افزايش دهد . و با خراج كردن اين كارت حافظه ميتوانيد اطلاعات آن را انتقال دهيد.

گارانتي شركت و خدمات پس از فروش

تمامي محصولات سيماران از گارانتي 30 ماه اين شركت استفاده ميكنند . همچنيين آيفون تصويري بدون گوشي HF-75M شركت سيماران داراي خدمات پس از فروش گسترده در سراسر ايران است كه با يك تماس در دسترس خواهند بود. فرقي نميكند در كجاي ايران باشيد با تماس با واحد خدمات از امكانات اين بند برتر ايراني ميتوانيد استفاده نماييد.

جمع بندي محصول

اگر به دنبال خريد مدلي لوكس با قابليت هاي منحص به فرد هستيد. آيفون تصويري HF-75M سيماران تمام امكانات يك آيفون تصويري تمام و كمال را براي شما فراهم ساخته است. اين مانيتور بدون گوشي بوده و داراي طراحي بسيار زيبا ميباشد.

اين ايفون تصويري با قابليت هاي خاص خود در عين هوشمندي و طراحي ساده، همچو قاب عكسي روي ديوار منزل شما خواهد بود .

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد