یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

جك درب پاركينگ محك

آيفون تصويري جك درب پاركينگ

جك درب پاركينگ محك

۲ بازديد

جك درب اتوماتيك محك

جك دربازكن محك تك نما شكل و شمايلي مشابه فك 412 دارد و به نظر مي رسد تك نما آن را با الگو برداري از اين محصول ايتاليايي ساخته است. مي توان گفت محك تك نما داراي مشخصات فني نسبتا خوبي مي باشد. اين جك مي تواند درب هايي با وزن 380 كيلوگرم و همچنين طول 2 متر در هر لنگه را جابجا كند. كه البته توان اين جك در جابجايي درب هاي با طول زياد محدود است و اين امر به نوعي نقطه ي ضعف اين محصول به شمار مي آيد.شما مي توانيد براي اطلاع از شرايط خريد جك درب اتوماتيك محك با بخش فروش 2bk تماس حاصل نماييد.

ويژگي هاي جك پاركينگي محك تك نما

اگر از نقطه ضعف جك پاركينگي محك در جابجايي درب هايي با طول بيشتر از 2 متر صرف نظر كنيم، جك محك تك نما جك ارزنده و قابل توجهي لقب مي گيرد. چرا كه از نظر امكانات هيچ كم وكاستي از جك هاي مطرح و معتبر ندارد و قيمت مناسبي را هم از خود ارائه مي دهد. در كل درب برقي پاركينگي تك نما مدل محك محصولي مقرون و به صرفه است و با تردد نا محدودي كه دارد گزينه ي مناسبي براي مكان هاي پر رفت و آمد به شمار مي آيد.

قابليت هاي خاص جك محك

جك الكترومكانيك محك قابليت شناسايي 120 عدد ريموت كنترل را دارد و همچنين امكان استفاده ازسنسورمادون قرمز در دو حالت باز وبسته شدن درب را دارد. درب پاركينگ تكنما قابليت برنامه ريزي دستگاه جهت بسته شدن درب به صورت خودكار وبا استفاده از تاخير زماني و يا با استفاده ازفرمان ريموت كنترل به صورت دستي. توانائي باز و بسته نمودن درب دو لنگه به وزن 760 كيلوگرم را دارد و بيشترين طول مجازبراي هرلنگه درب تا 1/8 متر و زاويه بازشدن درب تا 110 درجه ميباشد. هريك ازموتورها جك محك شركت تكنما داراي توان 170 وات ميباشد و مخصوص دربهاي دولنگه تاشو، با امكان بازشدن به صورت تك لنگه را نيز در زمان طراحي براي اين جك برقي محك در نظر گرفته شده است.جك محك ، جكي پرقدرت، بيصدا، بدون ضربه ومقاوم دربرابربادهاي شديد است و در برابر گرد غبار و آب كاملا پوشيده و مقاوم است.

خصوصيات كلي

قابل استفاده در آپارتمانهاي بزرگ و ساختمان هاي اداري پر رفت و آمد

مجهز به مدار فرمان كاملا هوشمند با قابليت برنامه ريزي دقيق

امكان استفاده از سنسور مادون قرمز در دو حالت باز و بسته شدن

قابليت برنامه ريزي دستگاه جهت بسته شدن درب به صورت خودكار و با استفاده از تاخير زماني قابل تنظيم و يا با استفاده از فرمان ريموت

توانايي باز و بسته نمودن درب دو لنگه به وزن ۷۶۰ كيلوگرم

ماكزيمم طول مجاز براي هر لنگه درب ۲ متر

قابليت شناسايي 120 عدد ريموت كنترل.

ماكزيمم زاويه باز شدن درب 110 درجه مي باشد

امكان باز شدن به صورت تك لنگه

نصب سريع و آسان

ضد آب بودن كليه قطعات

گارانتي معتبر شركتي

خريداران جك درب اتوماتيك محك از دو سال گارانتي تعمير و نگه داري اين شركت با ارائه ضمانت نامه طلايي استفاده كنند. در كنار اين گارانتي بلند مدت 2 ساله شركت تكنما 6 ماه گارانتي تعويض را نيز براي اطمينان خاطر كاربران خود از كيفيت اين جك قرار داده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.